Rukousaiheita 2012

Huomaa, avaa uuteen ikkunaan PDFTulostaSähköposti

Moninaisen moninaisin ilmetä esim. perheemme ei suvaitse, mitä muuta, tarkasti tarkemmin ilmentymätöntä pelastukseksemme? Jeesus on Jumalan Poika ja Ihmisen Poika, joten 86 vanhus kysymyksessä, armahdusta?
- Seppo

Herra Sinulla on kokeiden suorittamiseen lähempänä mahdollisuus. Anna ammattikoulujen tehdä yhteistyötä, ettei tarvitse satoja kilometrejä tehdä matkaa kokeita varten uudelta kotipaikkakunnalta. Kiitos, että vastaat rukoukseen ja tahdot nuoreni valmistuvan ammattiin kohtuuajassa ilman liian raskaita koematkoja!
- Nuoren äiti

Ongelmani on intiimi ja huutelua, ehdottelin osakseni mitä ei olisi Jumalan ja Herran suunnitelmissa, siis, Herra on suunnitelmissaan Profeetoille? Asia ja kaikki muu asiointi Järjestystä, ei viran, joka on Jeesukselta Valtaa yläpuolella, rukous on asioita ajaa, esivaltakin on Häneltä?

Rukoilkaa, että eräs ihminen tulee takaisin elämääni ja todella nopeasti. Olen niin kauan odottanut ja kärsinyt tilanteesta. Välillämme on selvittämättömiä asioita. Rukoilkaa, että Jumala vaikuttaisi meissä kummassakin, että emme syyttelisi toisiamme ja että voisimme jotenkin päästä helposti yhteyteen toistemme kanssa. Haluaisin vain, että hän todella myöntää minulle, että on toiminut minua kohtaan väärin tietyissä asioissa. Sitä hän ei ole koskaan myöntänyt, vaan syyttänyt omasta käytöksestään minua.

Eräs tuttavani hakee koko ajan miestä. Ei sinänsä toimi väärin, mutta hänen tyylinsä hakea on väärä. Hän ei Jumalalta kysele miestä, vaan ottaa kenet hän haluaa. Tekee kiinnostuneeksi ja kun on tehnyt kiinnostuneeksi, etsii seuraavan ja ottaa etäisyyttä edelliseen. Hänellä pitää jatkuvasti olla joku roikutetava elämässä. Elää siitä, että on joku joka pitää hänestä. Ei osaa olla yksin, on riippuvainen tästä elämäntyylistä. Rukoilkaa, että Jumala ottaa niin kiinni tästä elämäntyylistä, että loppuu tälläinen pelleily. Hän koko ajan salailee kaikilta, miten elää. Aina löytyy joku selitys. Elää valheessa. Eivät edes läheiset ihmiset näe hänen elämäntyyliään.

Rukoillen irtautua todella käsin kosketeltavasta pahasta, Jeesus ylennämme pyynnöin ja anomisin rukoillen 85 ikäisen vanhuksen huolehtia Hänestä Jumala?
- Seppo

Jumala, anna perheellemme turvapaikat.
- Sisar

Hei,
Tänään iltapäivällä punaisella autolla ajava naiskuski ajoi Vallilassa parhaan ystäväni Pirjon päälle ja pakeni paikalta. Ystäväni makaa nyt Töölön tapaturma asemalla ja odottaa leikkaukseen pääsyä. Voisitteko muistaa rukouksin!! Tilanne on vakava.
- Maarit

Ystävieni matkan onnistumisen puolesta. Tarvitaan ihme, että huonoon kuntoon päässyt Veikko, joka sairastaa munuaisten vajaatoimintaa ja alzheimerin sairautta pääsee mahdollisimman pian Suomeen ja kunto kestää sekä kaikki matkaa varten järjestyy.
Jeesus auta, että iäkäs Veikko selviytyy tästä ja rukoillaan parantumisen ihmettä.
- Uskova ystävä 

Rukousaihe: Joudun tekemään pian päätöksen mahd. vuorotteluvapaasta, että oikea ratkaisu löytyisi... olen kadottanut tärkeät avaimet, odotan ihmettä että ne löytyisivät.
- Vaimo

Erään ja moninaisen elämän eksyksiin ajautuneena, kirjeenvaihtoilmoituksinkin Herraa etsivän puolesta!

Rukouspyyntö mielenterveyteni parantumisen puolesta, minulla on isäni hahmo päässäni ym. Uskoni uudistumisen puolesta ja vapautta katkeruudesta. Kiitos.
- Anne

Voisitteko rukoilla puolestani,että tulisin uskoon, saisin rauhan sydämeeni ja löytäisin tarkoituksen elämälleni. Yksin en siihen ilmeisesti pysty, vaikka kuinka yrittäisin. Että Jumala todella koskettaisi minua väkevällä tavalla ja loppuisi tämä loputtomalta tuntuva pimeydessä vaeltaminen.
- Ilkka

Kiitos Jeesus, että kaikki asiani elämässäni on sinun käsissäsi!
Olen rukoillut 1,5 vuotta itselleni uskovaa puolisoa, jonka kanssa saisimme kulkea loppumatkaa yhdessä, toisiamme tukien ja Jumalan työtovereina Hänen käytössään.
Olen tutustunut pääsiäisenä, syntymäpäivänäni ihmeellisellä tavalla amerikkalaiseen mieheen, joka myös on rukoillut itselleen vaimoa Jumalalta!
Rukoilkaa, että jos on Jumalan tahto; asiat kaikki järjestyvät niin, että tapaamme ja saamme toisistamme rukousvastaukset. Jos ei ole niin tarkoitettu, että Herra näyttäisi siihen johdatuksensa, pian! Kiitos Jeesus!
- Leila

Rukouspyyntö n. 63-vuotiaan uskovan isoäidin puolesta, jolla kovat rintakivut, että Jeesus parantaisi hänet, ja hän saisi avun usein toistuviin koviin rintakipuihin. N. 2. viikon  päästä tulossa loukkaantuneen kipeän polven tähystys, joka tulisi välttämättä suorittaa. Hän on odottanut tähystystä n. vuoden.
- Lähimmäinen

Mulla alkoi vuosiloma. Jännitän hirveästi, että saisin tämän loman vietettyä Herran tahdon mukaan. Olin pyörälenkillä. Lumisohjossa. Se teki ihmettä. Olen lueskellut.
Mieltä painaa vielä työasiat. Potilas kuoli ilmeisesti juuri lähtiessäni. Odotettu kuolema. Olisiko omainen SITTENKIN toivonut, että olisin jäänyt vierelle. Aamuvuoroon tuli innokas saattohoitaja. Olin uuvuksissa. Oli toinenkin kuoleva. Hänellä ei ollut omaisiakaan vierellä. Syyllisyys. Rukoilin PALJON yöllä. Ehkä Vihollinen kiusaa.
Varasto kotona pursuaa ja kaapit on siivoamatta. Stressi. En millään jaksa aloittaa. Paljon olen rukoillut. Olen vienyt tuskaani Jeesukselle. Ehkä parasta lomaa on tämä. Ulkoilu, rukous, Raamattu, radio, miehen hoito. Siivous? Herra johdata kodin siivoaminen. Tule inspiraatiokseni ja viisaudekseni. Mihin panna kangastilkkuja? Mihin panna vanhaa vaatetta. Säilytän innolla, koska tuunaan vaatteita. Ompelen paljon. Herra, olen ihan sekaisin. Jeesus auta! Onneksi ei alkoholi ole ongelmani, eikä uskovaisen miehenkään. Kiitos Jumalalle. Se on armoa. Moni työtoveri juo. Oi, Herra auta tätä meidän työyhteisöä. Tule herra Jeesus ja puhu lomaohjelmastani. Anna viisaus.
- Soile

Hei. Minulla on syöpäkuvaukset 11.04.2012, olen saanut hoitoja. Rukoilkaa puolestani, että Jeesus armahtaisi ja parantaisi.
- Tarja

Jeesus paranna tyttäreni Even nenän tukkoisuus ja vapauta nasoliinista ja vahvista uskossa ja johdata musiikkitehtävissä Jumalan tahdossa.
Jeesus uudista Karoliina uskossa ja pelasta avopuoliso.
Jeesus vahvista Susannaa ja Arnoa uskossa ja paranna 1 v. Mikaelin allergiat ja anna rauhalliset yöunet.
Jeesus paranna minun kipeä selkäni ja suun limakalvot ja paranna Matti-mieheni tenniskyynärpää ja täytä meidät uudelleen Pyhällä Hengellä.
- Seija

Mielen- ja ruumiinterveys.
Aloitekyky ja organisointi.

Lapsuudessa koetut omien tarpeiden ilman jäänti.
Äiti kuoli päivä pikkuveljen syntymän jälkeen.
- Aino

Nuori mies on saamassa opintonsa päätökseen, mikä on suuri kiitoksen aihe. Rukoillaan hänelle terveyttä ja voimia ja johdatusta elämän kaikille osa-alueille sisältäen sopivan työosuuden löytymisen.

Että nyt sitten elämäni palikat loksahtaisivat kohdalleen niin kuin olen pyytänyt, nyt ennen kuin täytän 40 vuotta n. 1,5 kuukauden päästä.

Olen ollut uskossa nuoruudestani asti. syystä jota en pysty tässä kokonaan kuvailemaan, eksyin maailman houkutuksiin ja olen tehnyt syntiä ja lankeemuksia avioliittoani vastaan. Osa synnistäni on vielä kertomatta puolisolleni. Nyt en enää halua ja pysty jatkamaan tätä valheellista elämääni. Olen elänyt todella ahdistavia vuosia ja paatunutkin osittain. Koen nyt Jumalan kutsun uudelleen voimakkaana elämässäni ja olen etsimässä uutta mahdollisuutta. Pyydän esirukoustukea elämäni uuden, puhtaan linjan löytymiselle, mukaan luettuna työpaikka ja oma terveys.
- Musta lammas

Tahtoa ja ohjausta, ilmoitusta asumisen ja paikkakunnan puolesta, jotta pääsisin naimisiin, ja perheemme kokea Armahduksensa täysin purjein! "Haluaisitteko, jotta rukoilisimme?"
- Seppo

Että pystyn kaikessa olemaan Rakkaudessa, kun työssä välillä saan hyökkäyksiä ja alaspainamisia ja kampituksia. Ehkä uskoni vuoksi. Ehkä raittiuteni vuoksi. Tykkään työstäni paljon. Olen kummajainen tänä päivänä.

Ehkä olen kateudenkin kohde. Pyydän, että Jeesus pelastaa M:n + muut työtoverini. Anna, oi Jeesus rauha ja menestys!
- Soile

Rukouspyyntö abiturientin ylioppilaskirjoitusten puolesta, että pääsisi läpi. Maanantaina on essee, jossa hänellä on ollut hankaluuksia. Jumalan voimallista apua hänelle kaikissa aineissa ja vapautumista pelaamisesta.
- Espoolainen

Olen 30-vuotias mies ja kärsin tällä hetkellä pahasta masennuksesta ja unettomuudesta. Haluaisin tehdä paljon asioita elämässäni vielä, mutta tällä hetkellä olo on kuin betoniin valettu.Tämä olo on ihan kauheeta on pahoja henkisiä ja fyysisiä kipuja. Haluaisin, että minun puolestani rukoiltaisiin.

Tyttäreni on tullut uskoon mutta on käynyt vielä baarissa. Rukoilkaa että tyttäreni pysyy uskossa ja rukoilkaa että baarit ja maailmalliset riennot ei enää kiinnostaisi. Rukoilkaa tyttärelleni uskovaa puolisoa.

Toivon rukousapua työni onnistumisessa sekä rakkautta ja uusia mahdollisuuksia elämässä. Haluaisin elämääni iloa ja onnea. Toivon lähimmäisilleni terveyttä ja sopua.
Rukoilen ihanaa ja ikimuistoista pääsiäistä.
Haluaisin viisauden tehdä työni hyvin ja oikeat ratkaisut elämässä.
T. Tarvitsen Luojan johdatusta

Pyydän Siskon puolesta, että Jumala koskettaisi syvällä rauhallaan ja antaisi terveyttä lonkkaleikkauksen ja monen kaatumisen vammoista. Että Jumala koskettaisi myös käsien vapinasta ja antaisi sisäisen ilon ja syvän hyväksytyksi tulemisen ja Jeesuksen rakkauden kokemisen.  Jeesus, kuule rukouksemme. Kiitos! Amen!

Muistakaa rukouksissa sydänoireista kärsivää naista, että Jumala parantaisi.
- Annemari

Rukouspyyntö vaikeasti sairaana olevan henkilön puolesta, että Jeesus parantaisi ja vahvistaisi häntä. Kiitos rukousavusta. 
- Sisar Herrassa.

Rukouspyyntö lasten puolesta, että Jeesus uudistaisi heidät uskossa.

Rukouspyyntö Eetun ja Artun puolesta, että Jumala pelastaisi.

Kahden perheen puolesta, jotka ovat voimakkaita ateisteja, että Herra voimallisesti ilmestyisi pelastajana ja auttajana.

Rankka tapaus: Suvun puolesta, jossa tiettävästi ei ole ollut uskossa olevia henkilöitä useampiin vuosikymmeniin, ja tuo suku on erittäin kovissa vihollisen kahleissa. Että Herra Jeesus murtaisi pidättävät esteet ja ilmestyisi pelastajana ja vapauttajana.
Herra, vahvista ensimmäisenä uskoon tullutta.

Eeron ja Ilpon, sekä heidän perheittensä puolesta, että Jumala ilmestyisi heille pelastajana ja auttajana.

Tätini ja hänen perheensä puolesta, että Jumala auttaisi ja ilmestyisi voimakkaasti auttajana ja pelastajana (he ovat monien vaikeuksien, kuten pojan kuolema, miehen halvaantuminen, ym. keskellä) sekä auttaisi ja    vahvistaisi vierellä kulkevaa. Kiitos rukoustuestanne, se on tosi tärkeä.
- kk

Vaikean ajanjakson johdosta perheessämme, että Jumala auttaisi, parantaisi, pelastaisi ja vahvistaisi. Kiitos avusta.
- Kaarina

Isä Jeesuksen nimessä ja Pyhän Hengen voimassa auta rakasta alkoholisoitunutta ja monista mielen sairauksista kärsivää rakasta veljeäni. Olet ylistetty yli kaiken!
- Pirjo R.

Muistakaa rukouksin taisteluani väärää oppia vastaan, joka ei tunnusta Jeesuksen veren voimaa pelastusasiassa, kiitos ja siunausta.
- Keijo, Södertälje

Mulla ei oo ollut seurakuntayhteyttä 15 vuoteen ja huomaan sen kuinka saatana on myös voimakas. Että voisin ojentautua Jumalan tahdon mukaan.
- Maija

Emme itse asioidu niinkuin Hyvää olisi, siksi rukousta pyydän, Salattu Jumala on ja Jeesus Kristus On. Käsittelemättömyys saavutettu Jeesus-veren kautta voittoisaa?
- Jumalan lapsi

Olen työyhteisössä kovin kiltti. Liiankin. Pyydä , että saan terveen itsetunnon ja terveen kyvyn SANOA, kun oikein vedätetään - Että saan TAIDON --ARMON pitää puoleni Herran tahdon mukaan.
Tykkään työstäni paljon. Rakastan potilaitani ja työtovereitani. Mutta puoliani en oikein osaa pitää.  Herra sodi puolestani! Rakas Jeesus sodi puolestani!
- Loviisa

Rukouspyyntö poikani koulumenestyksen puolesta. On kokenut omien sanojensa mukaan epäoikeudenmukaisuutta kouluarvosanojen saamisessa. Lukiopaikan saaminen hankalaa hyvästä lukiosta, jos keskiarvo ei yli 8. Että Jumala puuttuisi asiaan ja poikani saisi kokea iloa ja tyydytyksen tunnetta kovasta opiskelusta ja yrittämisestään. Ja että oikeudenmukaisuus tapahtuisi.
- Mary

Herra rakas, eheytä suhteeni ex-mieheni kanssa, jotta me asuisimme taas yhdessä. Apua tarvitsen painonhallintaan.
- Ilona

Herra Jeesus, kiitos että annat Voiman ja johdatuksen kaikkiin asioihin elämässäni, vahvista siihen tehtävään, johon minua kutsut.
Pelasta rakkaat poikani Toni ja Mika perheineen; auta kaikissa elämän ongelmissa; vie Voittoelämään Sinun kanssasi. Kiitos JEESUS!
Nosta voittoisa lopunajan armeijasi Sinun käyttöösi; seuraamaan Sinua ja voittamaan maa JEESUKSELLE! AAMEN!
- Leila

Jeesus pelasta vanhat tätini ja heidän perhekuntansa. Samoin enoni.
Sisarukset, ja kahden edesmenneen veljeni vaimot ja lapset.
Siskoni vapautuisi tupakasta.

Uskova naapuri ja hänen ongelmansa.

Oma mielen- ja ruumiin terveyteni.

- Aino

Jeesus on Herra yhteyttä rukoilla 85 ja 59 ja 57 puolesta paranemista veli-järjestelmää ja Isä-järjestelmää ja Äidin osakin äidittömyyttä, paraneminen ja pelastuminen, osani on oikeudellista, mitä asuisin ja olisin ja Herra kädestäpitäessäsi?

Hei!

Pyydän esirukousta oman eheytymiseni puolesta. Pyydän myös esirukousta ihmissuhdeasioiden puolesta sekä johdatusta niissä. Myös raha-asioihin toivon Jumalan apua.

Aika stressi päällä juuri nyt!

- Isän tytär

Keskittyisin oleskelee aliravittua seuraavaa tilaa ja pyytäisin edelleen Herran ilmestymään vierelläkäymään?
- Seppo

Pyydän esirukousta poikamme puolesta. Hän käyttää alkoholia ei pidä sitä minään vaarana, on vieraantunut uskostaan. Jeesus, pelasta hänet uudelleen, anna uskovia ystäviä. Varjele tulevalla matkalla, tai estä koko matka. Sana sanoo hädässäsi huuda minua avuksi... Siis Jeesus auta. Kiitos ja amen.

Pojalle motivaatiota opiskeluun.

Sairastan syömishäiriötä. Olen koko ikäni lähes kärsinyt siitä. Sairastuin nuorena. Sairaus on tuonut myös paljon siunausta elämääni. Se on nöyryyttänyt minua ylpeää. Se on hitsannut Jeesukseen. --Pyydän voimaa kilvoitella. (olen lääkärin hoidossa). Pyydän, että jatkuva "nälkä" hellittäisi. Pyydän, ettei ennestäänkin korkea painoni nousisi, vaan pikemminkin saisin normaalimman painon. En koskaan oksenna ruokaani. Mutta elän harhassa, että on kiljuva nälkä. Yritän parhaani. Jeesus on ihmeellisesti auttanut minua. Pyydän voimaa työhöni, josta paljon pidän. Pyydän kylläisyyden tunnetta. Rauhaa. Iloa. Pyydän itsehillintää.
- Soile

RUKOUSPYYNTÖ TAPION PUOLESTA, HERRA PELASTA TAPIO. TAPIOLLA ON PALJON KIPUJA, JOIHIN LÄÄKÄRIT EIVÄT VOI AUTTAA. 
JEESUS, AUTA JA VAPAUTA TAPIO KIVUISTA, ANNA HÄNELLE UUSI SUUNTA ELÄMÄSSÄ.
- Irmeli

Perhe terveeksi
Jeesus, kosketa ja paranna tyttären pieni 1-vuotias poika vaikeasta flunssasta ja viruksesta. Auta isoveljeä 4-vuotis uhmakkuudessa, siunaa ja hoida koko perhettä. AMEN.
- Irene

Auta Jeesus miestäni, munuaisissa on kystiä ja niskat ovet tosi kipeät, sydän aortta vuotaa, on jo tekoläppä ja itsellä psoriasis päässä, verenpaine ja astma. Kuule Jeesus ja armahda, armahda meitä. Kiitos että autat, kuulet rukoukset, amen.
- Irene

Pyydän esirukousta nuoremme puolesta. Jeesus, uudista hänet elävään uskoon, katkaise juominen ja eheytä hänen itsetuntonsa. Anna elävässä uskossa olevia ystäviä. Jeesus, auta ja pelasta. Kiitos.

JUMALA ANNA PERHEELLEMME TURVAPAIKAT  
- SISAR JA VELI

Äitini joutui sairaalaan aivoverenvuodon takia.

Kohtaus sai aikaan puheen tuottamisen ongelmat, puheesta ei saa juurikaan selvää, vaikka ymmärrys on hänellä tallella, eikä raajoissa mitään halvausta.

Äitini uskoo Jeesukseen, joten anon hänen Herransa ja Jumalansa ilmestymistä äidille parantajana!
Sillä Herran huomaan äitini on jätetty jo syntymästään saakka, on uskovan äidin tytär.

Taivaalliselle Ylilääkärille jätän pyynnön tästä ihmeestä, että terveys palautuu täysin eikä verenvuoto uusiudu.

Jumala kehotti minua ennen tätä kohtausta rukoilemaan äidilleni pitkää ikää ja terveyttä, joten tiedän että Hän tahtoo parantaa äidin nyt.

Pyydän myös toista asiaa: Minulla ja miehelläni on 13-vuotias tytär (mieheni aiemmasta liitosta, mutta minullekin tärkeä lapsi hän on). Tyttären elämä ennen meille muuttoa on ollut painajaista väkivaltaisen psyykesairaan äidin kanssa, lisäksi hän on kokenut koulukiusaamista monessa eri koulussa. Tämä sairastutti tytön masennukseen ja itsetuhoajatuksiin. Anon tytön parantumista ja uskoontuloa, samoin mieheni ja ihanan anoppini uskoontuloa!

Lapseni joutuu uudelleen tutkimukseen, joka on hyvin kivulias. Rakas Jeesus auta.
Sydän itkee asian puolesta.
Jeesus kosketa lääkäriä, Jeesus auta.
Herra, ole mukana, auta ja johdata.
Kiitos Jeesus, että Sinä autat lastani.
Kiitos.

Jeesus, tiedät tilanteeni. Rakas Jeesus, auta että saisin työpaikan. Jeesus johdata. Minulla on hyvät paperit mutta minulla on jo ikää.
Jeesus rakas auta tässä asiassa.
Kiitos että kuulet.
Kiitos rakas Jeesus.
- Vain Jeesus

Olen jo kauan huutanut yksinäisyydessäni Jumalan puoleen elämäntoveriasiassa; vedoten Hänen sanaansa; Ei ihmisen ole hyvä olla yksin, Minä teen hänelle kumppanin. Kiitos, että johdatat meidät, hänet ja minut, toistemme elämään. Auta ettemme kulkeutuisi toisistamme ohi, vaan löydämme toisemme juuri silloin, kun Sinä sen suot. JEESUKSEN nimessä. AAMEN.
- Leila

Tarvitsen Jumalan johdatusta miten kuuluu toimia syntymäkotini suhteen. Jos on viisasta pitää se, tarvitsen varoja remonttiin. Mikäli myydä, niin rukoillaan kunnollista ostajaa, jonka kanssa ei tule myöhemmin mitään vastuuongelmia. Selkiinnytä Isä tämä asia.
- Kaarina

Ongelmanuoren puolesta joka alkanut viihtymään seurakunnan nuortenilloissa, kävi rippikoulun jälkeen isoiskoulutuksen ja menossa rippileirille hiihtolomaviikolla isoseksi. Rukoilkaa hänelle uudestisyntymistä ja sisäistä eheytymistä ja akuutti aihe myös opiskelupaikan saanti. Äidille ja isäpuolelle uskoontuloa.
- Jeren mummo

Hei. Pyydän esirukousta 53-vuotiaan miehen puolesta, joka on joutumassa pian kodittomaksi talveen. Hänellä on luottotiedot menneet, joten on vaikea saada asuntoa. Kiitos, että rukoilette hänen puolestaan. On työssä käyvä, ja pitäisi jaksaa.
- Tarja

Avioliitto
Parisuhde on parantunut, mutta nyt on uusi vastamäki. Koen, ettei mieheni kerro tarpeeksi suunnitelmistaan, en koe olevani apu.
- Herraan luottava

Laurin puolesta alle puolivuotias, että selviäisi jo tehdystä sydänleikkauksesta. Reilu vuorokausi sitten tehty, vanhemmat pyytäneet rukousta.
- Uskova

Pyydän esirukousta A.L.:n puolesta, hänellä on vakava haimatulehdus, nuori kaksikymppinen.
- Pirjoleena

Määräaikainen työsuhteeni päättyi. Herra johdata jotain uutta. Herra paranna nyt vaivaava yskä ja kuume. Paranna pitkään jatkunut voimakas närästys. Paranna nivustyrä. Kiitos Herralle! Herra siunatkoon meitä!
- Markku

Hei!
Pyydän esirukousta perhekuntani pelastumisen puolesta. Isäni parantumisen (diabetes, verenpainetauti, kilpirauhassairaus, kipua jaloissa ja selässä yms.) puolesta. Vanhempieni tulevan Espanjan matkan puolesta, että se olisi siunattu ja turvallinen matka heille molemmille. Pelkään, että heille sattuu siellä matkalla jotakin pahaa tai jopa niin kauheaa, että he eivät tulisi sieltä eläväna takaisin, joten tarvitsen myös itse esirukousta, että vapautuisin tästä pelosta. Kiitos esirukouksesta!
- Susanna

Hei,
Pyytäisin esirukousta kahden teini-ikäisen poikani kouluasioitten puolesta: molempia poikiani vaivaa motivaation puute, eivät oikein jaksa lukea kokeisiin. Että Jumala ilmestyisi asiassa voimallisella tavalla.
Kiitos rukoustuesta.
- Maarit

Meillä on tulehtunut ilmapiiri. Pidän työstäni paljon. Kiusaamista on eri muodoissa. On välillä hyvin raakastikin. Pyydän voimaa ja kestävyyttä. "Anna oi Jeesus rauha ja menestys." Herra muuta minuakin. Anna tulevien työpäivien olla valoisat ja ihanat. Siunaa jokaista. Pelasta. Herra anna minulle taito, tieto, taitavuus, iloisuus, rohkeus, siunaus. Anna työni menestyä. Anna kestokykyä.
- Soile
Tunnustan olevani ilmestysten ja näkyjen ja Hyvän Jumalan Huolenpidon suhteessa, tässä olen. Olisi päivä päivältä uudistuvaa rukousten asioida, myös puolestani, häpeä ettei ikäiseni normaalissa ja hyvässä elämässä aiheena, mitä tänä päivänä? Herra?
- Seppo

Haluan kiittää rukoustuesta,jota olen saanut.---- Minulla on nyt pari päivää vapaata. Pyydän, että pystyisin syömään Jumalan tahdon mukaan. Olen ylipainoinen.----
Pyydän voimaa ja viisautta vapaapäiviin. Hommaa on paljon. Levätäkin pitäisi. Pyydän siunausta työtoverelle. Iloa, voimaa , rauhaa, rakkautta. Pyydän Jeesuksen kutsua työyhteisöömme. Herätystä. Laivaristeily on ensi viikonvaihteessa. että Jumala kutsuisi. Löytäisi ilon ja Rauhan Jeesuksessa. Herra muuta minuakin.
- Soile

Nyt on aika meidän jokaisen alkaa rukoilla palavasti ja tosissaan Suomelle sitä presidenttiä, jonka Jumala valitsisi! (...ja varjella meitä vääriltä!) Pyydetään herätystä ja pelastusta ehdokkaille, jotka eivät ole uskossa, ja parasta heistä presidentiksi. Jumala on luvannut antaa viisautta ja kuuntelee rukoilijoitaan!! SINUAKIN!!
- Johanna

Nuori lapsiperhe. Vaimo haluaa eron. Mies on täysin murtunut. Lapset alle kouluikäisiä. Vaimon äiti vauhdittamassa päätöstä, koska on itsekin aikoinaan eronnut.
- Minna

Hei. Olen ollut vakavasti sairas muutaman kuukauden, lääkärit eivät anna kuin jatkoaikatoiveita. Sitä olen myös Jeesukselta pyytänyt, minulla on vielä alaikäinen lapsi. Pyydän armoa että saisin elää, hoitoja ei voitu antaa viimeksi arvojen vuoksi. Kiitän että viette asiani Jumalan eteen.
- Tarja

Kiitän Jeesusta, että selvisin yövuoroista. Oli uskova potilaskin, joka oli kuin taivaan Ilmestys. Halusi rukoillakin . Oi, Herra! -- Ratkesin vaan syömiskierteeseen. Pyydän, että saan voimaa vapautua ruoan kahleesta ja saan syödä Jumalan tahdon mukaan. Pyydän, etten enää ratkeaisi syömiskierteeseen. Että vapautuisin pysyvästi. ---- Pyydän, että vapaapäiväni menisivät Herran Tahdon mukaisesti. Herra armahda minua kurjaa! Hoosianna!
- Soikku

Rukouspyyntö puolestani, että verenpaine laskee normaaliksi ja pysyy normaalina, ettei tarvitse aloittaa lääkitystä.

Alkaneena vuotena Jumalan. Herran aiheuttaa Hyvän Isä Jumalan tapaan pysähtymistä huolehtivan löytymiseksi, äidin irtautua perhepahuudesta, saada parempi asunto ja lapsetkin 1 kpl maailmalle. Seurakunnan asioida Huolenpitoa. Rukous.

Rukouspyyntö tätini ja hänen perheensä puolesta, että Jumala auttaisi ja ilmestyisi voimakkaasti auttajana ja pelastajana (he ovat monien vaikeuksien keskellä, pojan kuolema, miehen halvaantuminen ym.).
Sekä auttaisi ja vahvistaisi vierellä kulkevaa. Kiitos rukoustuestanne, se on tosi tärkeä.
- kk

Rukouspyyntö:
Vaikean ajanjakson johdosta perheessämme, että Jumala auttaisi, parantaisi, pelastaisi ja vahvistaisi.
Kiitos avusta.
- Kaarina

Rukouspyyntö
Taloyhtiössämme olevan ilkivallan ja pahan johdosta, että Jumala poistaisi sen ja että saisimme asua turvassa. Kiitos avusta.
- Sisar

Kuoleva potilas ja koko työyhteisö. Kuoleva S. M. on ilmeisesti nyt löytänyt Vapahtajan kuolinvuoteellaan. Kiroilu loppui. Risti kätensä. Pyrin tekemään kaikkeni. Ammatillinen olin kaikessa.
Pyydän esirukousta suuren lapsikatraansa puolesta. Aikuisia kaikki. Mutta, että kerran olisivat Karitsan Hääaterialla.

O. on suurissa vaikeuksissa perheasioiden vuoksi. Työtoverit ovat masentuneita ja kiukkuisia. Itse saan Herralta kyllä voimaa. Se on suuri kiitosaihe. Pyydän, että osaan olla taidollisesti. Muuta minuakin Jeesus. Laske kätesi jokaisen työtoverin päälle. Ja jokaisen potilaan päälle. Pelasta A-lääkäri. Pelasta! Jeesus Jeesus! Siunaa vapaapäiväni.
- Loviisa

Rukouspyyntö että Jeesus johdattaa tyttärelleni tosi uskovaisen elämänkumppanin.

Toivoen ja rukoillen pienoisten kokea Isä meidän, ihmeitä ja merkkejä, viisautta Jumalalta. Jeesuksessa Kristuksessa.
- Johannes

Taivaan Isä, olen huolestunut poikani puolesta. Isä auta. Hän sai mahdollisuuden ja pääsi opiskelemaan syksyllä, kiitos siitä, suuri kiitos. Isä auta nyt poikaani ja suo hänelle viisautta ja ymmärrystä ja auta että hän löytäisi halun  opiskella, ottaa se vakavasti, innostua siitä ja löytää sen merkitys ja mielekkyys ja TARPEELLISUUS ja että se olisi hauskaa ja kannattavaa hänen mielestään. Isä kosketa poikani mieltä ja sydäntä. Hän tarvitsee sinua. Hän tarvitsee hyviä ystäviä jotka opiskelevat ahkerasti. Isä, kosketa hänen opettajiaan viisaudella, että he saisivat poikaan hyvän kontaktin ja osaisivat antaa neuvoja sillä tavalla, että poikani tahtoo ottaa sen vastaa. Anna minulle viisautta opastaa poikaani ja sanoa hänelle ne oikeat sanat ja tukea ja rakastaa. Jumala ohjaa myös miestäni, poikani isää opastamaan poikaamme viisaudella ja rakkaudella, ei huudolla, ei uhkailuilla, ei nolaamisella ja ei pelottelulla. Isä tule ja auta nyt, auta ja kohtaa poikani sisin ja ymmärrys, että hän ymmärtäisi että tietokonepeleillä ei pitkälle pääse. Isä auta häntä tarttumaan nyt tähän hetkeen ja ryhdistäytyä kunnolla. Taivaan Jumala, sinä olet viisauden ja avun lähde ja nyt tarvitsemme sinua todella. Olen neuvoton, enkä tiedä miksi poikani ei halua. Auta Isä. Jeesuksen nimessä pyydän. Aamen!
- Ani äiti